пʼятницю, 3 серпня 2018 р.

"Твоє здоровя в твоїх руках"

«Твоє здоров'я в твоїх руках «під таким гаслом ми з дітьми в бібліотеці  провели годину спілкувань про  шкідливі звички . Представлено книжкову виставку. Також зіграли в веселі  ігри.Адже рух це запорука здоровя .
Людина початку XXI століття особлива, бо живе в екстремальних умовах, дихає забрудненим повітрям, п'є забруднену воду, на яку страшно навіть дивитись, до тога ж ми привчились труїти себе медикаментами.
Сучасна людина майже не звертає уваги на своє здоров'я, палить, вживає алкоголь ,шкідливу їжу. Але її ресурси не можуть бути невичерпними. Ми беремося за розум тільки тоді, коли вже відчуваємо, що далі так тривати не може. Недарма кажуть: "Тільки тоді ціну здоров'ю взнаєш, як його втратиш".
Як відомо, людина не може жити окремо від довкілля. їй потрібні кисень, вода, їжа, тому зрозуміло, що здоров'я людини більшою мірою залежить від екології і, звичайно, від того, що вона споживає, тобто від харчування.
Їжа — невід'ємна частина людини. Якщо говорити про культуру харчування, то це означає не тільки чистий стіл із виделкою і ножем та білосніжною скатертиною, — це, насамперед, вміння вживати збалансовану їжу. Якщо ж ігнорувати це, то, звісно, матимемо проблеми зі здоров'ям.
Потрібно намагатися дотримуватись основних  правил і головне не забувати —          моє здоров'я у моїх руках.

 




Немає коментарів:

Дописати коментар